Det kommer Uranus

Uppdateringen har varit under all kritik jag vet, men jag väljer att inte kommentera det och bara, *andningspaus* gå vidare.

Idag har jag varit på eriksdahsbadet hela dagen med skolan, sen har jag bakat tårtor hos en kompis till hennes syrras stundent (bilder kommer sen!). Sen vart de Grönt kort kurs i stallet till klockan nio och nu sitter jag hemma i soffan och tittar på how I met your mother och äter mina specialmackor till middag (varför kan man inte göra tummen-upp smileys på blogg.se?! Seriöst jag missbrukar den så hårt i iPhone) Har lite planer på kommande inlägg, det ni kan vänta er är:
*trummvirvel*

  1. Bilder från tävlingarna igår
  2. Bilder på dagens tårtor och den grymt snygga marsipanrosen jag gjorde (jag är så stolt att jag kan gråta)
  3. Efterfrågat recept på mina scones
  4. Videoblogg!
  5. Recept på mina specialmackor
Så stay tuned, även om bloggen sugit på senaste tiden.


Puss puss mina små bäbisar

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Åh du får jättegärna skicka bilder på mig & Fredrik ifall du har några, min mail är [email protected] :)

2012-06-07 @ 22:46:20
URL: http://mirjaams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0