Dagens inköp

Imorse åkte jag och mamma för att lämna alle och hannah vid båten, sen gick vi runt hela Visby för att hitta nått mysigt ställe att äta frukost på, och tillslut satt vi med varsin baguette bland rosorna och lyssnade på Frank Sinatra/Bing Crosby/någon annan som sjunger så. Frukostmyyys
Sen öppnade inga affärer fören kl 10, men jag hängde beslutsamt på låset till Vero Moda för att köpa dom här snyggingarna:
Solglasögon från Piece, 160:-
 
Sen gick vi in på JC också och köpte dom här två också från Rut m.fl.
(OBS: båda ser helt annorlunda (snyggare) ut i verkligheten)
                        
Den är mörkare på riktigt, och den är mer som en väldigt kort klänning på mig.
Jag har tänkt ha den med mörka shorts och utan axelbanden, dom är avtagbara.
 
 
 
Tog stl. Large på tröjan, ville ha en stor att mysa i på sommarkvällarna
 

Jag är jättenöjd, hoppas ni ser också hur bra solglasögonen och blusen passar med min nya jeansjacka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0