Bajs

Nämen usch, vad säger jag egentligen?! Fy skäms! Att tala om avföring offentligt! nä USCH!

Men lite seriöst nu, as you all know (i alla fall om ni läste gårdagens inlägg) (och vi kan sluta låtsas, jag vet att ni avgudar mig så det är ingen hemlighet att ni följer mig slaviskt) så har jag bloggtorkis (torkelitork) och jag har cirka noll (0) saker att skriva om så ni får helt enkelt stå ut med att de framtida inläggen kommer att suga disktrasa (haha fattar ni, disktrasa, disktrasor suger liksom haha). I alla fall tills ni ger mig saker att blogga om! (FEED ME!) Se nedanstående inlägg för lite mer sån där häärlig information (och inte inlägget om min bror dårå utan det innan, kan bli lite knepigt, men den som är riktigt skicklig kan nog finna det. Vågar du anta utmaningen? *kisar läskigt och stirrar på dig*)

Puss och kram och kram och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0