Ahahahah

Det var inte det jag tänkt prata om egentligen, men som ni ser har jag skrivit ahahahah istället för hahahaha, och jag har typ börjat skriva så oftare på senaste tiden, det känns mer rätt liksom! För om du testar själv märker du att man börjar skratta på a:et liksom, och man drar ju in luft mellan skratten så det det blir ju som ett h på slutet. (hoppas du inte testade in public för man ser ganska dum ut när man sitter ensam och fejkskrattar)  Åh shit asså, det här är en typisk konveration som skulle kunna uppstå i min klass, och den skulle hålla på forever jag skojar inte. Vi skulle typ starta ett seriöst gräl om hur man ska skriva det, haha (eller ahahah)
 
Men nu till the real thing:
..oj nu lät det som att jag skulle prata om något jätteseriöst men det ska jag inte...bara så ni vet.
Jag fyller ju år imorn, men min mormor ringde just och grattade mig en dag för tidigt haha. Jag fick ju säga att det bara är den 24de men jag han bli lite osäker själv faktiskt haha. För stunden sitter jag i min säng med datorn i knät, men nu ska jag gå och äta frukost. Sen ska vi till visby och äta lunch och shoppa lite typ (as uusssuuuualll) och sen ska vi hämta upp alle och hannah vid båten :D. Och juste har jag sagt att vi ska till boda borg imorn? awesooome (läs det med lite klang liksom. Upp på a:et och ner på o:et. Inte bara awesome. utan aaawwwwsooooooooome) MEN SHIT HÖRRNI NU HÖRDE JAG GENOM DÖRREN ATT MIN LILLEBROR KOLLAR PÅ CREEP SCHOOL!!! MÅSTE SPRINGA HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0