Naglar

UPDATE:
Skulle ha lagts upp igår men et funkade tydligen inte och inte hamnade det i utkast heller så jag fick göra om hela...

Hade tänkt skriva ett långt och bra inlägg idag men det var jättemycket plugg och jag var i stallet och red idag (jag vet att jag har kryckor men jag är badass som vanligt), trillade av också, blir tårta på måndag ;)

Nu ligger jag i soffan och tittar på family guy och hjälper min kära storasyster lite med engelskaläxan, är man underbarn så är man!

Anyhow, tänkte visa er mina naglar jag målade igår, det blev ganska kladdigt men jag tycker det blev ganska snyggt ändå:








Förlåt för sämsta bilderna men jag var tvungen att ställa in fokus och hålla i kameran med en hand, och jag kan inte fota utanför mitt rum för jag ska egentligen plugga matte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0