#me #swedishgirl #hot #beautiful

(^en avbildning av alla tjejers taggar på instagram^)

Hejsan hoppsan, här va de livat vill ja lova.
Btw kan ni bara ignorera förra inlägget, försökte fixa lite design men datorn hänger sig som sagt var och jag orkade inte ta bort det. Så for now gäller den underbart kreativa designen blogg.se valde åt mig. (och jag tänker inte byta till något av dom andra fula designerna)

Anyhow, just nu befinner sig mitt sexiga ass på Gotland iklädd los pantalones mys. Vi har nån slags familjehelg här ute på landet som består av att alla sover....typ....
Det enda jag gör är följande:
  1. Äter
  2. Tittar på tv
  3. Kollar på Grey's Anatomy på datorn
  4. Spelar Bakery Story (please don't judge me)
  5. Bråkar med min brorsa
  6. Äter lite till
  7. Läser
Kom just att tänka på mitt NO prov jag fick tillbaka precis innan skolan slutade, jag trodde stenhårt att min lärare skulle sätta på sig en spetsig hatt och ett lösskägg och ba "YOU SHALL NOT PASS!" á la Gandalf men det gick faktiskt fett bra.... Feelin' like a chinese guy!

Här följer en gammal bild på mig från när mitt hår var nyfärgat: (förlåt om jag dödar era ögon men jag hittade ingen bättre)

Kommentarer
Postat av: Wowwowowowowowow hol' up

Din brorsa är typ 1 år, hur fan bråkar man med en ett åring?

2012-06-03 @ 23:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0