Ingen jacka idag

Så jäkla härligt! Det blev grillat till middagen också och vi åt utomhus. Myspyys.
Ingen dagens outfitt idag, jag har inte tagit någon bild än och ljuset så här dags sammarbetar inte direkt men jag hade en klassisk röd skogshuggarsjorta och slitna svarta shorts. Var på vippen att ta ett par mörka mockaboots till men det blev conversen istället.
Funderar på att börja göra videobloggar, jag har massa saker jag vill säga som inte blir så bra skrivet haha.
Statistiken går åt rätt håll, hoppas att ni gillar nya headern också!
Shit det här var nog det tråkigaste inlägget hittils men jag är fett trött, sitter med en klase vindruvor och tittar på gamla gossip girl avsnitt. Apropå det, bara två Desperate Houswifes kvar! Kinda' depressing men så länge jag har Greys ska jag väl klara mig ;)

Puss Puss!



Oredigerad bild från krisihimmelsfärd på Gotland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0