Speedad eller?

Jag hade något jag tänkt ut som jag tänkt blogga om men nu glömde jag... Hur som helst är jag på skitbra humör!
Jag fick just världens gulligaste kommentar, jag har sovmorgon imorn, jag har två ansnitt Greys anatomy att kolla på, jag ska på rebecca och fiona imorn, sen vankas det helg, sen är det sommarlov om en pyyyyttteliiten vecka och allt är bara allmänt awesome! (tänker btw passa på att använda ordet awesome så mycket som möjligt innan det blir helt ute)

My dear friend Alle och jag gjorde värsta salladen med halloumi, räkor, bröd stekt i olja och vitlök, riven lime, stekt gullök, mozzarella och balsamico. (awesoooomee) Sen satte vi oss framför tv:n med hela kalaset och tittade på Dunderklumpen (bytte sen till John Tucker must die, dunderklumpen är aldrig riktigt lika kul som man väntat sig)
Sen bakade vi kolakakor för den som bryr sig (så gick det med att vara nyttig)

Juuuusteee! Jag skulle ju prata om min kärlek till Lejonkungen!
Här är följande filmer som finns i min dator:
  1. Greys Anatomy säsong 2
  2. Lejonkungen 1
  3. Lejonkungen 2
  4. Lejonkungen 3
  5. Lejonkungen 4 (om det funnits en det vill säga)
Som jag sagt minst 2 gånger förut gråter jag till alla tre, och då bör jag nämna att jag sällan gråter till filmer.
(självklart måste man se dom på engelska annars är man ännu mer retarded än jag)
Jag har hur som helst skrivit en liten dikt, så sätt dig på en lugn plats med näsdukarna redo och bara njut:

Åh Lejonkungen, på savannen inte i djungeln.
Mitt hjärta det bankar endast för din skull, men Scar du borde nog lägga på lite hull.
Din musik den är som solen, eller ett sommarvarmt dopp i poolen.
Tillsammans har vi upplevt skratt, gråt, glädje och smärta.
Åh kära Lejonkungen, du finns för alltid i mitt hjärta <3


Hahahaha asså fy fan vad jag är töntig, men skit i det, gå nu ut i världen och tönta loss allihopa!
Puss på er

(och föresten, det heter kexchoklad choklad vad alla än säger!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0