Godmorgon

Försov mig så jag sitter på bussen först nu hehe. Är ganska nöjd med dagens Outfitt, ni får bild sen när jag kommer hem till kameran.

About yesterday, blev på sånt himla depphumör efter brunchen, allt var liksom dåligt. För det första var jag i matkoma efter all mat, sen när jag kom till stallet var det nästan ingen där typ, sen var Fredrik (gosehästen) ute på uteritt så jag fick inte träffa honom och jag har saknat honom fett mycket. Sen tvingade Sara mig att ha en skitful cykelhjälm på mig när vi skulle hem.
Sen fick jag en insekt i ögat på väg hem från Sara och inte nog med det så TRODDE jag att jag hörde skramlandet pengar i fickan men det visade sig vara mitt armband som slog mot knappen på jackan. Då var tårarna inte långt borta asså. Okej om man har blivit påkörd eller har typ lungcancer, men gränsen går när man får en insekt i ögat och tvingas ha en cykelhjälm. Nä usch, de var ett riktigt trauma asså.

Nu ska jag av tunnelbanan så bye for now!

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Hedda

Åh, fin blogg!

2012-05-21 @ 17:14:01
URL: http://virrevellevind.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0