Gårdagens shopping

Hej (mamma och pappa. ha de så kult på restaurangen) allihopa!
Åker hem till stockholm idag, and it feeeels gooood. Vad som inte feels så himla goood är att nätverket här borta är trasigt så allt på datorn tar cirka hundra år att göra. (så jävla frustrerande att jag vill kasta ut den genom fönstret och hoppas att igelkottarna äter upp den)
Hade tänkt lägga upp lite bilder på det jag köpte igår och jag kan ju inte fota de med kameran som sagt var så jag tänkte sno lite bilder från internet.... Jag lyckades leta upp en blus från Vila men när jag hunnit dricka 3 koppar jordgubbste och Carlings hemsida fortfarande inte laddat klart gav jag upp. Men hur som helst, here we go:


Blus från Vila, 250:-

Köpte även ett par svarta, slitna jeansshorts från Carling, en svart bikinunderdel med volang från H&M och en mascara.
Nu ska jag packa, ut och springa, duscha och sola på mindre än 3 timmar så ja måste pyyysaaaa
Ska jobba på ett bröllop ikväll så de blir nog inget mer bloggande idag, seee ya all tomorrow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0