Fakta om mig Del 2

Skojade bara, det blir visst mer blogg idag.
Just nu ligger jag på en handduk dränkt i Hawaiian Tropic från topp till tå, äter ballerina kladdkaka och lyssnar på musik. Life's good.

Hur som helst, nu till det roliga. Här följer lite random fact's:

• Jag gråter till Lejonkungen. (och då menar jag inte bara när Zimbas pappa dör, utan i tvåan när Kiara visas upp och i trean när Timon återförenas med sin mamma. Kanske bättre än min kompis mamma som gråter till Biggest Loser, men ändå)

• Jag hatar när folk skriver små fjortiscitat vid sina egobilder. Varför gör man ens det? Vem började?

• Family Guy är hundra gånger bättre än Simpsons

• Jag tänker döpa mina eventuella framtida barn efter Harry Potter karaktärer

• Min ena nagel är på väg att lossna efter att jag klämde den i stallet och det är fett läskigt

• Jag skulle lätt kunna gifta mig med mina ben när dom är nyrakade

• Jag pratar. Mycket.

• Jag tycker att tänder är obehagliga. Fråga inte varför

• Jag kommer inte på några fler fakta.

Hasta luego mis angels :*
(de där var till dig Lovisa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0