cha cha bitches

*superöverdriven fjortismin*
Haha nä men seriöst, welcome to myyyy cribbbbb!!! (okej de här blir bara seriösare och seriösare)
Ny blogg alltså.... De är lite kul med bloggar för antingen så älskar man dom eller så hatar man dom, och vissa kompisar ba "vad menar du, har du en blogg?" *kollar skitskeptiskt och argt på mig* and I was like "yeeees..... why?" and they was like *hugger av mina ben med en yxa* (okej nästan i alla fall. Man såg att dom ville det. Säger vi.)
Medan andra kompisar is lajk *vaaaaaaaaaaaaaaaaa blogggaaaar inteee du?!?!" och slår mig med ett strykjärn. (I den senare kategorin har vi agnesfallman.blogg.se)
(förstod någon något av det där?)
MEN. Det jag ville komma till är att detta är mitt egna beslut utan påverkan från grupptryck, I was like "vill jag starta en blogg?" and my heart was like "yes you do!" så ny blogg it is. Och en helvetes start på den blev det nu också.

Men jaha.... nu ska vi försöka knyta ihop det här lilla kalaset. Eller inte. Här får ni lite fakta om mig.
  • Jag är ganska töntig. (uppenbarligen eftersom jag är kompis med Agnes Fällman) Hihih jag skojja bara jag är ascool (men agnes är fortfarande töntig. Just to make things clear)
  • Jag rider (http://www.youtube.com/watch?v=83M60qeRyMc)
  • Som ni märker bara MÅSTE jag skriva nånting inom parentes efter varje mening (oj nu var jag nära på att glömma det bara för det)
  • Jag är Harry Potter nörd. (Mer än så säger jag inte. Då kommer jag bara skriva 5 A4 om hur mycket Harry Potter äger Twilight)
  • Jag är den där irriterande tjejen som räcker upp handen på varje jävla fråga i skolan (Oj nu svor jag också. Fy skäms)
  • Vuxna älskar mig.
  • Jag hatar snö.
  • Jag har svårt att va seriös ibland (och nu blev allt väldigt seriöst bara för det)
  • Jag har planerat mitt brölopp i detalj. (Yes, I'm THAT girl)
  • Jag älskar mat. Mat är liksom gott. Mat är tidsfördriv. Mat är min vän. (hahahahahihihhohoh men seriöst. I have a crush on food)
  • Jag är fett utseendefixerad, synd men sant.
  • Jag har We are young på hjärnan.
  • Nu har jag plötsligt inte det längre, min kära tankemaskin bytte just till Call me maybe. Och jag överdriver inte, när jag väl fått den på hjärnan stannar den i minst tre dygn. Så nu ska jag ställa mig i hörnet och gråta en skvätt.

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: agnes

HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA FYFAN VAD SKÖN DU JÄVLA ÅSNA XD

2012-05-17 @ 23:38:44
URL: http://agnesfallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0