Beach 2012

Är fett taggad, visserligen så slutar jag skolan om nio dagar hehe, men jag ska verkligen jobba nu närmsta tiden. Jag ska shoppa ännu mer bikinis, sola ännu mer, träna mer och bara göra mig redo helt enkelt. Inget man måste göra, men jag älskar verkligen sommarn och att förbereda allt gör att det känns ännu bättre när den väl kommer liksom! :D

Idag var inget speciellt, slutade halv fyra och sen hängde jag i stallet.
Jag var typ den enda i hela världen som hade shorts och kortärmat och jag frös skitmycket. Kanske ber syrran hjälpa mig med en outfittbild sen när hon kommer hem, men jag lovar inget.

Läsarna har minskat nu, och det beror på att jag inte länkar bloggen så mycket längre. Det är för att jag inte känner att jag har något att länka till, kvaliteten på inläggen har verkligen sjunkit nu på senaste tiden. Det har varit mycket runt omkring på senaste tiden men nu ska jag verkligen börja blogga ordentligt igen! Jag fick jättemycket positiv respons från videobloggen så jag kanske gör en till snart, det tar så lång tid att klippa bara ;)

Och btw,
TAGGA GREYS ANATOMY IKVÄLL!


Kommentarer
Postat av: fanny

Nu har jag kikat runt på din blogg och den verkar jättefin!

Gillar ditt videoinlägg om estelle ;) håller med dig !

Kommer fortsätta kolla din blogg kan jag ju säga! underhållande video!

2012-05-30 @ 21:12:59
URL: http://hhejfanny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0