Satfläsk

Asså dampbajs vad irriterad jag är över att jag inte hade med mig kameran idag! Hittade så sjukt fina fototillfällen, tex när jag och sara cyklade hem från stallet över lidingöbron i solnedgången eller när jag var ute på en kvällspromenad med vovven och de var ett fält med vita blommor med dimma på, hade blivit så jävla fina bilder och nu ragear jag loss! Fotade lite med mobilen men dom bilderna vart ju sämst.

Hur som helst kommer här lite bilder från stallet igår när jag faktiskt hade med mig kameran:


Mitt stallgang!
 

Jag och mitt personliga mongo Sara



Sommar <3

Margit och Fredde

Lilla hästen

Och skönheten
själv förstås. Han var litte svår att fota med så mycket gräs i närheten ;)



Fredrik<3


Okej de här blev ganska mycket bilder, men jag hade över 300 som skulle gallras så det blev ganska svårt att välja ;)



UPDATE:
till alla på stockholms: jag vet att jag var lite badass och gick ut utan träns, men jag hade lite bråttom ut och det hängde en grimma+kedjegrimskaft utanför hans box så jag satte på det och gick ut utan en tanke på att man ska ha träns. Sen när jag insåg att jag borde ha det gick jag upp och bytte!
(var tvungen att skriva de där så att jag inte får skäll av nån haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0