Godnatt små kamrater

Godnatt på er, jag ska sova nu för jag ska cykla till stallet ganska tidigt nu. Sen ska jag rida en lektion utomhus nere på banan med tre kompisar. Det ska bli fint väder så det ska bli fett naaajjjss. Jag har skypat med nico ett bra tag nu, haha asså omg jag kände mig fett populär, jag skypeade med nico, spelade sims, pratade telefon med sara och chattade med två andra personer från stallet samtidigt! (värsta multitasking asså) Det kändes lite ovant efter som jag vanligtvis är så forever alone och typ tittar in i väggen... haha när då (fast seriöst det händer typ ibland haha) men jag ska sussa nuu, ha de så myspysigt så ses vi imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0