Bloggtorka

Jag har feta bloggtorkan. Och då menar jag inte lite så där lagom torrt, utan som en sönderstekt makrill i saharaöknen mitt i sommarn.
Därför ber jag nu dig *pekar dramatiskt* (tänk lite Paolo Roberto stajl) om hjälp. Vad ska jag blogga om? Mer om stallet? Mer dagens outfitt? Fler videobloggar? Om vad i såna fall? Har du nått ämne jag ska ta upp? Ska jag blogga om skolan? Shoping? Bakrecept? En makeup toturial? Frågestund? Ett klipp när jag dansar salsa till Mirakel i piratkostym på plattan? You name it!

Det här kommer bli jätteawkward för jag lovar att ingen kommer kommentera nått (ja lovar jag blir skitglad för minsta kommentar), men ja skrev de ändå (ibland får man chansa lite, riskera att skämma ut sig lite, göra saker på vinst och förlust, friskt vågat hälften vunnet!) Okej nu måste jag verkligen avsluta känner jag, se y'all tomorrow!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer videobloggar! Om vad som helst!

2012-06-04 @ 20:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0