Små ändingar i designen

Jag vet inte om ni märkt något men jag har lekt runt lite med designen idag, här är några små ändringar:
 
Rundade kanter
Jag rundade kanterna i wrappern något
 
Hjärtan i menyn
Jag satte små ikoner vid kategorier och det i menyn.
Jag var lite oräker på om jag skulle göra det för det såg lite trångt ut liksom men nu är jag ganska nöjd
Ny ikon
Jag bytte ut den klassiska röda blogg.se ikonen i browsern mot en mer personlig jag gjorde själv
 
 
Jag själv är ganska nöjd, jag gillar att bloggen blir mer personlig för varje ändring från blogg.se designen.
Om du själv skulle vilja göra något av det här på din blogg är det bara att fråga så kan jag hjälpa dig :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0