Myspys

Vid två typ gick jag och två kompisar till prisXtra och köpte filmmys, sen satte vi oss för att titta på film (vi var fortfarande i stallet btw) men vi hittade inte fjärrkontrollen så det blev ingen film haha. (satte på filmen men kunde inte trycka på play, ni fattar irritationen) sen några timmar senare kom östermalmare (folk från ridskolan brevid) och frågade om jag och Sara ville vara med och spela brännboll, nu har vi hängt med dom hela kvällen och nu blev det då att vi ska sova här! (vi har ju inga grejer så vi får bygga var sin säng av hästtäcken och stolsdynor haha) Men nu ska jag trycka i mig en fryspizza till middag och sen blir det lekar i ridhuset, yay!
Ses imorn!


Hemmagjord säng! *another mental thumbs up*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0