middag och greys anatomy

Nu är potatisen klar efter hundra år, jag blev inte mördad av tjejen från the ring och nu kan jag äntligen gå upp till tv:n och titta på greys. För att distrahera mig när jag var ensam i det mörka köket chattade jag och två tjejkompisar om den enorma storleken på den ena tjejens icke existerande penis. Jag citerar:

"MALINS PENIS IS SO HUGE THAT IF SHE HADE GÅTT ME HANS OCH GRETA UT I SKOGEN HADE DE ALDRIG BEHÖVT TA MED NÅGOT BRÖD. MALIN HADE BARA BEHÖVT SLÄPPA UT THE PENIS EFTER SIG SÅ SKULLE DE BARA FÖLJA DEN Å HITTA TBX DIREKT!"

"OM MALIN HADE VART RUPUNZEL(EFTERSOM HON HAR KORT HÅR), HADE PRINSEN KUNNAT SÄGA: RAPUNZEL OH RAPUNZEL, SLÄPPUT DIN LÅNGA PENIS!"

Hahahaha asså älskar er tjejer, behöver jag nämna att hela konversationen är i caps? ;)

(btw blev det middag 0:52 idag men de blir så ibland... eller så är det bara jag. antagligen det sista)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0