Igår

Igår var en ganska bra dag fakitskt, två kompisar kom hem till mig vid ett-tiden och vi tittade på Mama Mia (för säkert tionde gången) med var sin (tjockisar asså) Ben & Jerry + sked i knät.

Det blev Phish Food för min del, lätt godaste glassen

Sen snackade vi lite med en killkompis + hans kompis och så blev det så att vi gick hem till honom. Efter ett tag bestämde vi oss för att gå ut en sväng, vi hamnade vid en badbrygga och då kunde man ju inte låta bli att bada haha. Sen gick jag och mina kompisar hem till mig igen och hängde där några timmar, sen gick vi till närmsta pizzeria och åt sen middag men en massa tjejer från klassen som varit på grönan. Sen gick vi som ni vet hem till mig och kollade på gnottarna (väckte så sjukt mycket barndomsminnen) och sen tältade vi i trädgårn haha. Det ena tältet var typ mission impossible att resa så vi fick klämma ihop oss åtta personer i ett fyrmannatält. Vi hade med oss iphonehögtalare och det var fett mysigt, trodde aldrig jag skulle somna men klockan sex gjorde jag det tillslut. Sen vaknade vi igen klockan åtta och resten vet ni. Jag sitter fortfarande i min säng med datorn, kommer aldrig orka resa mig haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0