24 juni 18:13

Tjena tjena bloggen, klockan säger att jag borde blogga nu men jag har just skrivit ett gästinlägg till agnes blogg så all inspiration och kreativitet tog liksom slut där. (btw jag länkar till inlägget när det lagst upp)
Jag borde egentligen lägga upp bilderna från igår som jag lovade, men kameran ligger i det andra huset så jag orkar inte... Nu sitter jag i gäststugan med hannah och alle, vi hade kul för typ 5 minuter sen men nu sitter jag i en jättekonstig ställning i sängen (som en valross typ. I för sig vet jag inte hur en valross sitter men när jag tittar ner på min kropp var det ordet valross som kom upp i huvet) och bloggar, och alle och hannah har norpat min mobil och tittar igenom folks instagram... kul kul. Men nu ska jag gå och vara lite social så jag måste pysa! Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0