Brännboll

Förlåt förlåt för usel uppdatering, jag lovade till och med mig själv när jag skaffade blogg att jag aldrig skulle göra som alla fjortisar och be om ursäkt för uppdateringen men nu blev det så i alla fall....

Jag har som sagt varit på övernattning i stallet, vi grillade korv och vi spelade bränboll och vi lekte lekar och vi drack saft och vi grillade marsmallows och vi spelade gitarr och vi skrattade och vi grät och vi levde och vi dog.
Hur kul som helst i alla fall.
I morse gick vi till gärdet och var med i en brännbollsturnering mot andra ridklubbar i stockholm, jag åt hur mycket kakor som helst och jag brände mig över hela kroppen (knallröd shortsbränna vad annars) och jag stukade pektån men de va kul som satan.

Nu har jag ätit middag i trädgården och sitter för närvarande parkerad i soffan. Nu blir det ännu mer hetsätning av kakor + how I met your mother

Hare gött (...skulle jag ha sagt om jag var en mer kulturell person. Ååhhhååå göteborg så exotiskt)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0