Vad hände med bloggen?

Ja de kan man undra. Jag var så himla trött på bloggen igår och jag hade bloggtorka och inget att säga och nu kommer fjortisursäkterna fram här ser jag. Men seriöst, jag vågade inte ens gå in och kolla på statestiken igår eftersom jag hade så dåligt samvete för att jag inte bloggat... Och finurlig (älskar de ordet. Jag tänker lite på barndom, pettson och findus typ) som jag är räknade jag med att jag skulle komma på värsta bra inlägget tills idag men så finurlig (ihi) var jag visst inte. So here we are, stuck again. Det är som att den lilla guldfisken har kommit fast det inte ens är tidsinställda. Jag har en halvfärdig videoblogg men den är inte jättebra och jag hinner inte klippa den för jag vaknar, åker till stallet, åker hem från stallet, går och lägger mig. Men sen åker jag till gotland på torsdag (åååååååh jag vill inte!!!) så då får jag väl en himla massa tid eftersom det finns cirka 0 saker att göra där.
(Min midsomar kommer att bli den sämsta någonsin. Och jag som älskar midsommar... Det känns lite som att fira jul utanför en korvkiosk.)  Och sen fyller jag år, och jag måste fira min fucking FÖDELSEDAG på GOTLAND!!! (ojojoj, nu känner jag att en massa nedtryckt ilska bubblar upp till ytan här. Inte bru den arg)

Men hörrninini, nu ska jag fälla ihop datorn innan jag hämtar en köttyxa i köket och börjar slå sönder skärmen av ren ilska. Så bye for now, puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0