Tidsinställda?

Morsning korsning kära läsare, jag vaknade (är lika med blev väckt av väckarklockan) klockan 9 idag, jag är sort of hundvakt åt grannens hund så den skulle rastas. Var ute i en timme typ men jag orkade inte blogga när jag kom hem (känns som att jag har dygnat typ...hundjävel) (haha neee ja skojja den är jättesöt) så morgoninlägget kommer först nu. Sen ska jag ut med den igen klockan tre och och sen ska jag cykla till le stall. (juste ja måste lägga upp bilderna från igååår i stallet också!)

Överallt tipsar alla om att man ska göra tidsinställda inlägg, men jag får helt hjärnsläpp när jag ska skriva om något till senare. Det är som att en liten guldfisk flyger in i min hjärna med en våtservet och bara wipear ut förmågan att skriva. Men nu ska jag göra ett nytt försök, så kika in om ett tag för tidsinställda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0