Sooovaaa

Det bästa (okej inte det bästa men bra i alla fall) med sommarlovet är att man får sova. Jag sov till ett idag och sen åkte jag till stallet vid tre. Red sista lektionen för terminen (på Fredrik då ofc), det gick awsome!
Sen betade jag honom lite för det var så mysigt i stallet idag, men de jag skulle åka hem med hade typ brottom så det blev ganska kort.... Sen hade Sara typ gjort illa tån så jag var tvungen att skjutsa henne på cykeln hela vägen hem, och jag kan typ inte cykla ens utan passagerare så mina ben typ dog. Imorn ska jag nog till stallet igen och sen ska jag hänga med en kompis på kvällen (jag har typ glömt bort hur man lever utanför stallet så vi får se hur det går). Sen ska jag typ till Grönan på onsdag :D
En till helt orelaterad bild på blommor. Jag gillar blommor :3
(och ordet "typ" också tydligen insåg jag när jag läste igenom inlägget...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0