Skolavslutning!

Hade skolavslutning idag, såååå najs! (eller är det nu jag ska vara lite rebellisk och säga att jag vill gå i skolan året om? 'Cause skolavslutning is too mainstream...)

Hade på mig den här klänningen:
(fast utan jackan, väskan och armbanden)

Hittade ingen bild på nätet så jag fick ta en gammal

(Enligt "reglerna" ska ju typ allt man har på avslutningen vara brand new men det var ändå bara andra gången jag använde den idag, ja fuskar lite)
Och de här skorna:


Åhlens 249:-
(om jag minns rätt, var några månader sen jag köpte dem men de finns fortfarande kvar tror jag)

Sen hade jag ett halsband i form av en guldig gympasko jag köpte på cocoo för hundra år sen.


Efteråt hade jag och några kompisar picknick vid Brunnsviken, bilder kommer strax!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0