Skolan

Asså jag vet att det är typ "ocoolt" att gilla skolan och jag gillar inte skolan, inte allt plugg och så, men själva skolan jag går på är så jävla bäst <3 I alla fall dagar som idag.
Vi har en tradition som heter Dans på Gården, där alla dansar olika nummer inför resten av skolan, lite svårt att förklara men det är i alla fall sjukt kul! I år hade fyra av de manliga lärarna (en av dom var min NO och mattelärare och en annan min före detta slöjdlärare) och rektorn ett nummer där de presenterades som "One attraction". De fick utklädda till pojkband visa upp några moves till One Direction musik. Man måste nog ha varit där för att riktigt förstå hur kul det var, men kul var det i alla fall! Och det var inte ens mitt favoritnummer så ni fattar hur det va haha. Efteråt började hela skolan lite spontant dansa till Macarena i en klump på skolgården, bättre skola får man leta efter <3
Kanske inte jätteintressant för en utomstående men jag kände ändå att jag var tvungen att skriva om det! Nu är jag i stallet, mer inlägg kommer strax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0