Sims

Hej små snorungar, förlåt för att jag typ inte bloggat idag men jag har typ inte gjort något idag haha (skulle ha träffat nico ikväll men hon dissade mig... forever alone)
At the moment skypar jag med henne (nico) och spelar sims typ haha. Jag och min syrra nördade det så sjukt hårt när vi var små men igen spelar typ längre. (btw jag spelar sims 2 ofc, vi har alla expansionspaket och pluspaket haha. Vi har ett sims 3 men det suger.) Grejen är den att jag spelar typ en gång varannan månad högst nu för tiden, och man hinner liksom glömma vilka alla gubbar är och vad dom gör. Nu gick jag in på en tjej jag kommer ihåg att jag spelade med förra gången. Jag minns typ ingenting men jag ser att hon är en gravid häxa som dejtar en annan häxa (som är gammal också, usch... FY!) och en svart kille. Hennes livsönskan är att ha 20 förhållanden samtidigt (good luck bitch) och hon jobbar som Postexpeditör. Jag har en känsla att vi skulle vara fett tighta polare om hon fanns på rikitgt.

Puss och hej, tack för mig!
(shit jag rimmade sådär av bara farten! mina rimmarskills växer dag för dag asså)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0