Pepp...

As you might have noticed så har jag varit så jäkla otaggad på senaste tiden... Ta idag tex, de andra skulle på nån bilsemester över dan men jag stanande ensam hemma och tittade på film och åt potatis. Way to go girl!
Men lite seriöst här då, jag är bara så himla trött och enda sen jag kom till Gotland har jag räknat dagarna tills jag kommer hem till stallet igen (42 dagar, 16 timmar, 34 minuter och 36 sekunder. På ett ungefär). Men imorn kommer mina buddies hit (hannah och alle) för att fira min födelsedag, (som är i övermorgon kom jag just på, jag hade typ glömt att jag fyller år. Och det är verkligen ett tecken på att något är fel) hoppas att det muntrar upp mig lite i alla fall. Men nu ni så ska jag sova, och imorn ska jag försöka leva lite istället.
Puss puss!
(och juste, ni får bilderna från promenaden imorgon)

Kommentarer
Postat av: Hedda

Ahhh, trååk... men grattis i förskott;)
Men tack för tipset, mycket värt att tänka på haha! funderar också på att bleka håret och färga ljusrosa..? Aja vi får se hur det blr i höst!

2012-06-24 @ 11:20:43
URL: http://virrevellevind.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0