Jackan

Jag tänkte visa upp några av mina födelsedagspresenter för er, så jag fotade lite igår. Det är möjligt att resten av presenterna får vänta lite, för jag glömde min kameraladdare hemma och jag har nästan inga batterier, men min syrra tar med den när hon kommer hit på lördag.
 
Här kommer födelsedags present nr.1 i alla fall, jeansjackan:
Jag bara älskar den här, jag köpte den tillsammans med mormor på Mathilde.
Överaskning i all ära, men det är alltid de presenter man valt själv man gillar bäst ;)
Jag valde en lite större storlek men avsikt, jag provade den på och jag gillade att den var lite stor.
 
 
Jeansjacka Odd Molly, strl. 2

Kommentarer
Postat av: Aggebaggebitch

Fyfaaan vad snygg!!!!

Svar: taaack! ^_^
adinamartins.blogg.se

2012-06-27 @ 20:46:47
URL: http://Agnesfallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0