Good morning sunshines!

Idag gjorde jag något storslaget.
Något banbrytande. Stort. Overkligt.
Jag sov 13 och en halv timme.

Okej now to the real inlägg. Jag skaaa posta videobloggen idag antagligen, den var klar redan igår runt lönchtiiid men det är några grejer jag måste fixa innan jag lägger upp den. Och lilla jag har inte gjort dom grejerna.
Men hörrnini ni, de här var de tråkigaste inlägget i hela världen och uppdaterningen kommer antagligen suga idag eftersom blogg.se appen i mobilen inte funkar (blogg.se gör lite uppdaterningar) och jag ska åka till stallet nu. Men förhoppningsvis kommer vloggen upp ikväll och jag tar med mig the very kamera till stallet så ni giriga jävlar ska få lite bilder. (jag skoja bara jag älskar er. puss på er)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0