Bete!

Hej allihopa! Det var sista dagen i stallet för sommarn för mig idag, jag var här ganska tidigt och bara gosade med Fredrik. Kommer sakna den hästen sjukt asså. Jag åker ju till Gotland imorgon som sagt. Nu sitter jag inträngd i ett baksäte i bilen på väg till betet. Fredrik åker inte än men några hästar skulle iväg nu i alla fall och jag och Sara lyckades knipa några platser i bileeeeen, tjihoo! Sitter här ihoptryckta, äter gammalt godis och bara *William Spetz looken* umgås. Sen ska jag och Sara cykla hem från stallet typ klockan tolv. Våldtäkt here we go!
Men hörni jag bloggar nog mer när jag kommer hem, see you later alligator! (oh så originellt sagt av mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0