assssåååååå dööööö

nu börjar jag fan gråta. Jag skrev just världens längsta inlägg om varför jag inte bloggat, om min födelsedag, om boda borg, om vad jag gjorde idag och jättemycket. Men nu försvann skiten innan jag han publisera, IGEN! (och ni kan ju glömma att jag skriver om allt) åååååååå holy mary and baby jesus. Dö datorjävel dö!
 
Men hur som helst, nu ska jag försöka samla ihop spilrorna av mig själv och visa en liten bild på min födelsedags
tårta från igår, samma som varje år: (hihi jag rimmade igen)
Oj nu fuskde jag och tog 2 bilder! (watch out, we got a badass over here!)
 
Nu måste jag gå för jag ska äta choklad och spela kort med hannah och alle, ses seeeenare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0